Zijn er ook (solar) lampen die ook slechts op daglicht laden voor buiten?

Ik zoek voor in mijn tuin op een stuk waar nauwelijks tot geen zon schijnt goed werkende verlichting als dat mogelijk is in de vorm van bv solarlampen, dit gezien er op dat stuk geen stekkerdozen zitten.

Nou heb ik tot twee keer toe een solar lampenset gekocht maar er was niet eens sprake van een zwak schijnsel, complete duisternis dus.

Bestaat er ook iets als oplaadbare lampen dmv daglicht bedoeld voor buiten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Tuin
3.5K

Het beste antwoord

Is een 12V systeem geen idee? Dan moet je wel draden aanleggen, maar bij laagspanning is dat een stuk makkelijker/veiliger.

Toegevoegd na 6 minuten:
Was eigenlijk als reactie bedoelt, dus dan ook maar een antwoord op de vraag erbij:
Zonder direct zonlicht gaat een solar setje niet werken. De kleine paneeltje krijgen het dan niet voor elkaar om de batterijen ook maar een klein beetje op te laden.
Je zou ze wel op een groter zonnepaneel kunnen aansluiten, maar dan worden het dure lampjes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord. Jammer dat er geen lampjes zijn die op daglicht laden. Ik zal kijken voor een 12 v systeem